Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [300] Κοινωνικές επιστήμες
     [370] Εκπαίδευση. Παιδαγωγική
       [370] Παιδαγωγική
         [370.15] Παιδαγωγική ψυχολογία
           [370.152 3] Μάθηση - Ψυχολογία
            
 
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Μαθησιακές δυσκολίες ή σύμπτωμα
Τομαράς, Νίκος
Εκδόσεις Πατάκη 2019

Με το βιβλίο αυτό οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων θα βελτιώσουν τη σχέση με τους μαθητές τους, ώστε να τη χαρακτηρίζει η διαφάνεια, το ενδιαφέρον, η αλληλεξάρτηση, η διαφοροποίηση και η αμοιβαία ικανοποίηση.

 
Κοινωνικές δεξιότητες στην προσχολική ηλικία
Mathieson, Kay
Πεδίο 2018

Η κοινωνική και συμπεριφορική μάθηση των παιδιών (δεξιότητες επικοινωνίας, γλωσσικές δεξιότητες, επίλυση συγκρούσεων κ.

Προάγοντας τις δεξιότητες των μαθητών να μαθαίνουν
Δερμιτζάκη, Ειρήνη Ε.
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2017

Επίκεντρο του βιβλίου αυτού είναι η έννοια της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης με έμφαση στις δεξιότητες που την προάγουν στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.

 
Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης
Χαρίσης, Αθανάσιος
Αφοί Κυριακίδη Εκδόσεις Α.Ε. 2017

Η αξιολόγηση της μάθησης έχει ψυχολογική, εκπαιδευτική και κοινωνική διάσταση. Η σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα μεταβάλλεται ταχύτατα συμπαρασύροντας στο ρυθμό της και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ
Μανιαδάκη, Κατερίνα
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2016

Το βιβλίο αυτό αποτελεί έναν πλήρη οδηγό για τη ΔΕΠ-Υ, η οποία έχει αναδειχθεί ως η πιο πολυσυζητημένη νευροαναπτυξιακή ­διαταραχή της εποχής μας.

 
Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Κακανά, Δόμνα - Μίκα
Αφοί Κυριακίδη Εκδόσεις Α.Ε. 2015

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται ένα πολύ επίκαιρο και επίμαχο για την Παιδαγωγική και την Εκπαίδευση θέμα, την Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία και Μάθηση.

Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό
Δημητριάδης, Σταύρος Ν.
Τζιόλα 2014
 
Σχολική τάξη
Κίσσας, Γιώργος
Αρμός 2013

Αποτελεί πλέον κοινό τόπο ότι η εργασία που γίνεται μέσα στην ομάδα-τάξη, αλλά και η ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων, θα μπορούσε να λειτουργεί ως "χώρος" που υποδέχεται, περιέχει και μεταβολίζει δύσκολα άγχη, βιώματα, φόβους και επιθετικά αισθήματα, που συχνά επηρεάζουν αρνητικά ή και καταστρέφουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Πως αντιλαμβάνομαι τον εαυτό μου ΙΙ
Μακρή - Μπότσαρη, Εύη
Εκδόσεις Παπαζήση 2013

Κατά την προσαρμογή και στάθμιση των ερωτηματολογίων Self Perception Profiles για χρήση με έλληνες μαθητές, οφείλω να τονίσω ότι η Εύη Μακρή-Μπότσαρη έδωσε ιδιαίτερη προσοχή σε δύο βασικά ζητήματα, τα οποία θεωρούνται κρίσιμα στη διαδικασία στάθμισης ενός ερωτηματολογίου.

 
Πως αντιλαμβάνομαι τον εαυτό μου ΙΙΙ
Μακρή - Μπότσαρη, Εύη
Εκδόσεις Παπαζήση 2013

Κατά την προσαρμογή και στάθμιση των ερωτηματολογίων Self Perception Profiles για χρήση με έλληνες μαθητές, οφείλω να τονίσω ότι η Εύη Μακρή-Μπότσαρη έδωσε ιδιαίτερη προσοχή σε δύο βασικά ζητήματα, τα οποία θεωρούνται κρίσιμα στη διαδικασία στάθμισης ενός ερωτηματολογίου.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)