Αποκαταστάθηκε το τεχνικό πρόβλημα που προκλήθηκε απο την εταιρεία που φιλοξενούσε την ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ. Η υπηρεσία πλέον διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [300] Κοινωνικές επιστήμες
     [370] Εκπαίδευση. Παιδαγωγική
      
  [370] Εκπαίδευση (440)
         [370] Εκπαίδευση και λαογραφία (11)
         [370] Εκπαίδευση και λογοτεχνία (28)
         [370] Παιδαγωγική (376)
         [371] Σχολείο (66)
         [372] Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια (157)
         [373] Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια (95)
         [374] Εκπαίδευση ενηλίκων (55)
         [375] Εκπαίδευση - Προγράμματα μαθημάτων (96)
         [376.083] Εκπαίδευση - Κορίτσια (2)
         [378] Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια (153)
         [379.2] Εκπαιδευτική πολιτική (234)
        
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Νέες προκλήσεις στην εκπαίδευση και τη δημοκρατία
Συλλογικό έργο
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2018

Με τις εργασίες που περιλαμβάνονται στον παρόντα συλλογικό τόμο επιδιώκεται η κοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση αιτιών ή καταστάσεων που προκαλούν δυσλειτουργίες στο σημερινό σχολείο.

 
Όταν είσαι γονιός από την τάξη τη δική μας
Φάκου, Αιμιλία
Πολύτροπον 2017

Αντικείμενο του βιβλίου είναι η κοινωνιολογική μελέτη της σχέσης οικογένειας - σχολείου.
Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει αν και με ποιον τρόπο διαφοροποιούνται οι διαδικασίες κοινωνικοποίησης και οι μορφωτικές πρακτικές τις οποίες αναπτύσσουν οικογένειες από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, και σε ποιο βαθμό αυτές οι διαφοροποιήσεις επηρεάζουν τη σχέση με το σχολείο.

Παιδαγωγικές πραγματείες
Ζέρβης, Νικόλαος Ι.
Σταμούλη Α.Ε. 2017

[...] Οι ενότητες που συνθέτουν την παρούσα μελέτη αποτελούν αντικείμενο εισηγήσεων μας σε παιδαγωγικά συνέδρια και διαλέξεων μας σε Ελλάδα και Αλλοδαπή, και βασίζονται, όπως είναι φυσικό, σε σχετική βιβλιογραφία της οποίας δεν γίνεται παράθεση.

 
Ελλάδα και Βαλκάνια στα ελληνικά σχολικά βιβλία ιστορίας της περιόδου 1967-2007
Κοντοβά, Μαρία
University Studio Press 2017
Célestin Freinet, θεσμική και κριτική παιδαγωγική
Συλλογικό έργο
Οι Εκδόσεις των Συναδέλφων 2017

Σε απάντηση στην κρίση που βιώνει η κοινωνία μας και στον αντίποδα της σχολικής βίας και παραβατικότητας, του ανταγωνισμού και της σχολικής διαρροής είναι επιτακτική η ανάγκη για μια διαφορετική παιδαγωγική με κοινωνικο-πολιτικό εκπαιδευτικό όραμα, για ένα σχολείο ανοικτό και συνεργατικό, ένα σχολείο-κοινότητα όπου να αναπτύσσονται καθημερινά η ελευθερία, η δημοκρατία, η συνεργασία, η αλληλεγγύη, η ισότητα και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα - όχι ως γνώση αλλά ως καθημερινό βίωμα, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναπτύσσονται ολόπλευρα για να γίνουν αυριανοί πολίτες με κριτική συνείδηση και χειραφέτηση.

 
Κριτήριο αξιολόγησης των γνώσεων για τον γραπτό λόγο
Τάφα, Ευφημία
Πεδίο 2017

Το "Κριτήριο Αξιολόγησης των Γνώσεων για τον Γραπτό Λόγο" είναι ένα εξειδικευµένο εργαλείο το οποίο βοηθά τους/τις εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς να παρατηρούν και να καταγράφουν µε έγκυρο και αξιόπιστο τρόπο τι γνωρίζουν τα παιδιά ηλικίας 4 έως 7 ετών για τις έννοιες και τους κανόνες που διέπουν τον γραπτό λόγο.

Το σχολείο της φύσης και των χρωμάτων
Πατσιάς, Άγγελος
Εκδόσεις Φυλάτος 2017

Πολλές φορές ξεκίνησα να καταγράψω αυτό που ήταν και είναι για μένα, το Δημοτικό Σχολείο του Φουρφουρά ή όπως έγινε πια γνωστό "Το Σχολείο της Φύσης και των Χρωμάτων".

 
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση
Κωνσταντίνου, Χαράλαμπος Ι.
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2017

Η παρούσα μελέτη έχει ως κεντρικά θέματα διερεύνησης την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, του εκπαιδευτικού και του μαθητή.

Παιδαγωγική του παιχνιδιού στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση
Συλλογικό έργο
Πεδίο 2016

Το παιχνίδι αποτελεί ένα θεµατικό πεδίο το οποίο έχει διερευνηθεί εκτενώς τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς θεωρείται ότι αποτελεί αφενός ένα µέσο µάθησης και διδασκαλίας στο πλαίσιο της προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης και αφετέρου µια διαδικασία η οποία συµβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.

 
Πώς μαθαίνουν τα παιδιά
Pound, Lisa
Εκδόσεις Πατάκη 2016

Το βιβλίo "Πώς μαθαίνουν τα παιδιά - Από τις θεωρίες μάθησης στην παιδαγωγκή πράξη, απλά και κατανοητά" απευθύνεται στους φοιτητές των παιδαγωγικών σχολών αλλά και στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν ήδη και θα ήθελαν να θυμηθούν τα βασικά σημεία των θεωριών μάθησης.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)