Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [300] Κοινωνικές επιστήμες
     [370] Εκπαίδευση. Παιδαγωγική
       [370] Παιδαγωγική
         [370.15] Παιδαγωγική ψυχολογία
           [370.150 7] Παιδαγωγική ψυχολογία - Σπουδή και διδασκαλία
            
  [370.150 7] Παιδαγωγική ψυχολογία - Σπουδή και διδασκαλία (Ανώτατη) (7)
               [370.150 7] Παιδαγωγική ψυχολογία - Σπουδή και διδασκαλία (Ανώτερη)
              
 
Κινητική ανάπτυξη στην πρώιμη και όψιμη παιδική ηλικία

Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2020

Το βιβλίο απευθύνεται σε ένα πλήθος προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών και που σχετίζονται με την Παιδαγωγική, την Κινητική Ανάπτυξη, την Υγεία, των Παιδαγωγικών Τμημάτων Νηπιαγωγών, Βρεφονηπιοκομίας, Προσχολικής Ηλικίας, Δημοτικής Εκπαίδευσης, των Σχολών Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Φυσικοθεραπείας, Ειδικής Αγωγής, Σχολών Υγείας, Ψυχολογίας - επαγγελματιών εκπαιδευτικών νηπιαγωγών, δασκάλων, καθηγητών φυσικής αγωγής, προπονητών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ειδικής αγωγής, φυσικοθεραπευτών, ψυχολόγων, παιδοψυχολόγων, αναπτυξιακών ψυχολόγων και γενικά σε όσους ασχολούνται επαγγελματικά με την ανάπτυξη των παιδιών.

 
Η ψυχολογία της εκπαίδευσης
Συλλογικό έργο
Πεδίο 2020

Το εγχειρίδιο Η Ψυχολογία της Εκπαίδευσης παρουσιάζει βασικές έννοιες από τον χώρο της ψυχολογίας οι οποίες σχετίζονται με την εκπαίδευση.

Mentoring εκπαιδευτικών και διαστάσεις εφαρμοσμένης σχολικής ψυχολογίας και συμβουλευτικής

Γρηγόρη 2018

Ο παρών συλλογικός τόμος πραγματεύεται θέματα που σχετίζονται με την επιμόρφωση και καθοδήγηση / mentoring εκπαιδευτικών και διαστάσεις εφαρμοσμένης σχολικής ψυχολογίας και συμβουλευτικής.

 
Γενική διδακτική μεθοδολογία. Γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα
Καλούρη - Αντωνοπούλου, Ράνυ
Μεταίχμιο 2009

Με το βιβλίο αυτό επιδιώκεται να βοηθηθούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί στην κατάκτηση των στοιχείων εκείνων της Γενικής Διδακτικής Μεθοδολογίας και των Γενικών Ψυχοπαιδαγωγικών Θεμάτων που απαιτούνται για την επιτυχία τους στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Εγχειρίδιο προετοιμασίας στα ψυχοπαιδαγωγικά και τη γενική διδακτική
Λαρετζάκη, Κατερίνα
Alexander 2008

Το εγχειρίδιο αυτό αποτελεί μια προσπάθεια του εκπαιδευτικού οργανισμού Alexander και των επιστημονικών συνεργατών του να προσεγγίσουν με τρόπο πλήρη και συνοπτικό τα βασικά ζητήματα που περιέχονται στην ύλη του Υπουργείου Παιδείας για το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών στα ψυχοπαιδαγωγικά και στη γενική διδακτική.

 
Γενική διδακτική μεθοδολογία. Γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα
Καλούρη - Αντωνοπούλου, Ράνυ
Μεταίχμιο 2006

Όλοι όσοι επιθυμούν να εργαστούν στο χώρο της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός αξιολογικού συστήματος που προϋποθέτει γνώσεις θεωρητικές και πρακτικές τις οποίες δεν απέκτησαν σε μεγάλο βαθμό κατά την περίοδο των βασικών τους σπουδών.

Ψυχοπαιδαγωγικά θέματα. Διδακτική μεθοδολογία. Γνωστικό αντικείμενο. Ειδική διδακτική.
Χατζήνα, Φρόσω
Μεταίχμιο 2006

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους υποψήφιους νηπιαγωγούς του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς και καλύπτει όλη την ύλη του διαγωνισμού.

 
ΑΣΕΠ, Κλάδος νηπιαγωγών
Συλλογικό έργο
Δίπτυχο 2006

Το βιβλίο αυτό σχεδιάστηκε έτσι ώστε να βοηθήσει αποτελεσματικά τον/την νηπιαγωγό να αντιμετωπίσει τις ανάγκες που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του/της για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Ψυχοπαιδαγωγικά προβλήματα
Ελευθεριάδης, Αντώνης Ι.
Σύγχρονη Πέννα 2004
 
Διδακτική μεθοδολογία και στοιχεία ψυχοπαιδαγωγικής για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
Λυγίζου - Οικονόμου, Χρυσώ Ι.
Σαββάλας 2002

Στη διάρκεια της συγγραφής αυτού του βιβλίου υπήρξε μέριμνα, ώστε ο όγκος του να μην συνθλίβει τον υποψήφιο διαγωνιζόμενο και παράλληλα να είναι λειτουργικό εργαλείο για τους νεοδιορισμένους καθηγητές που στο στίβο της σχολικής αίθουσας καθημερινά αγωνίζονται να προσφέρουν τον καλύτερό τους εαυτό.

Σημειώσεις γενικών ψυχοπαιδαγωγικών θεμάτων για το διαγωνισμό εκπαιδευτικών Α.Σ.Ε.Π.
Χρυσός, Μιχάλης Δ.
Πανεπιστημιακά Φροντιστήρια Δ. Μπόνια 2002
 
Πως σκέφτονται, αισθάνονται και αποφασίζουν οι δάσκαλοι για τους μαθητές με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες
Πούλου, Μαρία
Γρηγόρη 2000

[...] Τα παιδιά με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες αποτελούν μια ομάδα στην ευρύτερη κατηγορία των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η ψυχολογία της επικοινωνίας στο σχολείο
Γιαγλής, Δημήτρης
Κυριακίδη Αφοί 1980
 
Διδακτική μεθοδολογία και παιδαγωγική ψυχολογία για το διαγωνισμό πρόσληψης εκπαιδευτικών

Πελεκάνος

               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)