Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [400] Γλώσσα
     [480] Ελληνική γλώσσα
       [480.07] Ελληνική γλώσσα - Σπουδή και διδασκαλία
         [480.07] Ελληνική γλώσσα, Αρχαία - Σπουδή και διδασκαλία
          
  [480.07] Ελληνική γλώσσα, Αρχαία - Σπουδή και διδασκαλία (Ανώτατη) (11)
             [480.07] Ελληνική γλώσσα, Αρχαία - Σπουδή και διδασκαλία (Μέση) (753)
            
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

40 μαθήματα αρχαίας ελληνικής θεματoγραφίας
Δεβελάσκας, Αθανάσιος Στ.
Ζήτη 2018

- 40 επιλεγμένα κείμενα: Αισχίνης, Ανδοκίδης, Αντιφών, Δημοσθένης, Θουκυδίδης, Ισαίος, Ισοκράτης, Λυκούργος, Λυσίας, Ξενοφών, Πλάτων, Πλούταρχος, Υπερείδης

 
Αρχαίος ελληνικός λόγος
Κακριδής, Φάνης Ι., 1933-2019
Καρδαμίτσα 2017

Πριν από τριάντα τρία χρόνια, μια ομάδα καθηγητών φιλολόγων δίδαξαν πειραματικά, με νέα μέθοδο, το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών σε τέσσερα Λύκεια, αλλά λίγο πριν ολοκληρωθεί ο πειραματισμός, το Υπουργείο Παιδείας τον ματαίωσε.

Ανθολογία αρχαίας αττικής πεζογραφίας
Δεβελάσκας, Αθανάσιος Στ.
Ζήτη 2016

H εξομάλυνση -λεξιλογική, γραμματική και συντακτική- και η μετάφραση ενός αρχαίου κειμένου από το πρωτότυπο θεωρούνται από τα πιο δύσκολα αντικείμενα διδασκαλίας και μάθησης.

 
Διδάσκοντας αρχαία ελληνικά
Συλλογικό έργο
Γρηγόρη 2016

Σε τι διαφέρει αυτό το βιβλίο από τα άλλα που αφορούν στη Διδακτική των Αρχαίων;
Πρώτον, στο ότι πραγματεύεται τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στην ιστορική της εξέλιξη, αφού στο πρώτο Μέρος του αναλύονται οι τρόποι διδασκαλίας τους στον 19ο, κυρίως, αιώνα.

Όπου και όπως δει
Συλλογικό έργο
Ownbook 2015

Για να θεωρηθεί μια διδασκαλία αποτελεσματική, ότι έχει δηλαδή επιτύχει τον στόχο της, προϋποθέτει προβληματισμένο δάσκαλο, ο οποίος έχει οικειοποιηθεί σε βάθος το διδακτικό του αντικείμενο, το έχει μελετήσει πολύ καλά, έχει κατακτήσει τα μορφωτικά αγαθά της ειδικότητάς του, αλλά κατέχει και γενικές γνώσεις, διότι δεν παύει να είναι ένας άνθρωπος που ζει και δρα μέσα σε μιαν ανθρώπινη κοινωνία, που ορίζεται από τις δυναμικές των μελών της.

 
Διαλεχθώμεν ελληνικώς
Μαυροπούλου, Ειρήνη Ι.
Μαυροπούλου Ειρήνη Ι. 2013

Ένα πρωτότυπο βιβλίο για τα νήπια, καρπός πολυετούς διδασκαλίας, το οποίον καθιστά πλέον εφικτή την διαχρονική προσέγγιση της Ελληνικής γλώσσας.

Διαλεχθώμεν ελληνικώς
Μαυροπούλου, Ειρήνη Ι.
Μαυροπούλου Ειρήνη Ι. 2012
 
Διαλεχθώμεν ελληνικώς
Μαυροπούλου, Ειρήνη Ι.
Μαυροπούλου Ειρήνη Ι. 2012
Ομηρικά ελληνικά
Pharr, Clyde
Ενάλιος 2012

Η παρούσα μέθοδος, για μαθητές, φοιτητές, και εν γένει λάτρεις της ελληνικής γλώσσας, γραμμένη από έναν εμπνευσμένο καθηγητή, είναι ένας απλός τρόπος για να γνωρίσει κανείς την μαγική γλώσσα του Ομήρου και να μπορέσει στη συνέχεια να διαβάζει τα μεγάλα Έπη από το πρωτότυπο.

 
Βατραχομυομαχία
Όμηρος
My WayEurobooks 2010

Όλοι μας λέμε ότι ξέρουμε να διαβάζουμε. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζουμε, μέχρι να βρεθούμε μπροστά από ένα κείμενο .


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)