Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [300] Κοινωνικές επιστήμες
     [380] Εμπόριο. Επικοινωνίες. Μεταφορές
       [380.1] Εμπόριο
         [380.102 9] Εμπόριο, Ηλεκτρονικό
          
 
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Ψηφιακό μάρκετινγκ
Βλαχοπούλου, Μάρω
Rosili 2019

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδώννα καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν την εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του ΨΜ.

 
Ηλεκτρονικό εμπόριο 2018
Laudon, Kenneth C.
Παπασωτηρίου 2019

Το best seller εγχειρίδιο των Laudon Kenneth & Traver Carol Guercio που καθιερώθηκε ως πρότυπο αναφοράς στο πεδίο του e-commerce: "Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2018: Επιχειρήσεις, Τεχνολογία, Κοινωνία" εκδόθηκε στην 14η έκδοση του από τις εκδόσεις Παπασωτηρίου.

Οδηγός Social Media Marketing
Μαναριώτη, Αγάπη
Rosili 2019

Αυτό το βιβλίο απευθύνεται σε εσάς που βλέπετε στο ψηφιακό marketing ευκαιρίες ανάπτυξης, αλλά δε γνωρίζετε πώς να τις αξιοποιήσετε.

 
Επιχειρησιακή αναλυτική και ποσοτικά υποδείγματα μάρκετινγκ και διαδικτύου
Μπάλτας, Γεώργιος
Rosili 2018

Στόχος του βιβλίου είναι να παράσχει στον αναγνώστη τις γνώσεις που απαιτούνται για να σχεδιάσει και να αναπτύξει μοντέλα και να χρησιμοποιήσει εργαλεία και τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, μεθόδους βελτιστοποίησης, εργαλεία προγνωστικής ανάλυσης και συσχέτισης και μεθόδους εξόρυξης γνώσης.

Πώς να είστε στην πρώτη σελίδα του Google
Συλλογικό έργο
Εκδόσεις Φυλάτος 2017

Μία θέση στον ήλιο του διαδικτύου είναι η πρώτη σελίδα στην μηχανή αναζήτησης της Google. Μια θέση από την οποία οι επισκέπτες τής πιο δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης θα έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

 
ΟpenCart
Συλλογικό έργο
Εκδόσεις Φυλάτος 2017

Το "OpenCart" θεωρείται από πολλούς ειδικούς στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου ως η πιο σταθερή και αξιόπιστη πλατφόρμα για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ηλεκτρονική επιχειρησιακή δράση
Βαλσαμίδης, Σταύρος
Δίσιγμα 2016

Το βιβλίο αυτό είναι αποτέλεσμα της μακροχρόνιας ενασχόλησης του συγγραφέα με το αντικείμενο της Ηλεκτρονικής Επιχειρησιακής Δράσης και της συστηματικής του προσπάθειας να μεταφέρει στους φοιτητές τις σημαντικότερες γνώσεις γύρω από το συγκεκριμένο αντικείμενο με τρόπο κατανοητό.

 
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Schneider, Gary P.
Γκιούρδας Μ. 2015
Ηλεκτρονικό εμπόριο 2014
Laudon, Kenneth C.
Παπασωτηρίου 2014

Το "Ηλεκτρονικό εμπόριο: Επιχειρήσεις. Τεχνολογία. Κοινωνία", πραγματεύεται τις τρεις σημαντικότερες δυνάμεις, στις οποίες βασίζεται το επιχειρείν στον online κόσμο: θεμελιώδεις αρχές επιχειρήσεων, τεχνολογικές ευκαιρίες και κοινωνικά θέματα.

 
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ
Βλαχοπούλου, Μάρω
Rosili 2014

Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)