Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ... |
Περί αληθείας και ψεύδους υπό εξωηθική έννοια Nietzsche, Friedrich Wilhelm, 1844-1900 Εκκρεμές 2009
Το "Περί αληθείας και ψεύδους υπό εξωηθική έννοια" (1873) είναι ένα από τα σκαριφήματα με τα οποία ο Νίτσε γέμιζε το ένα σημειωματάριο μετά το άλλο με περιστασιακές, ασυστηματοποίητες σκέψεις, σχεδιάσματα για βιβλία, περιγράμματα ερευνητικών προγραμμάτων και πρόχειρα προσχέδια για δοκίμια. |  |
|
 | Οι αρχές της ανθρώπινης γνώσης Berkeley, George, 1685-1753 Δρόμων 2007
Ένα ανθρώπινο πνεύμα ή πρόσωπο δε γίνεται αντιληπτό με την αίσθηση χωρίς να είναι μια ιδέα· όταν επομένως βλέπουμε το χρώμα, το μέγεθος, το σχήμα και τις κινήσεις ενός ανθρώπου, συλλαμβάνουμε μόνο μερικές αισθήσεις ή ιδέες που αναδύθηκαν στη σκέψη μας. |
|
Η θεωρεία της γνώσης στη "νέα οικονομία" Βασιλειάδης, Παναγιώτης Σμπίλιας 2007
Αυτό το βιβλίο του Δρ. Π. Βασιλειάδη, εξηγεί τη "Θεωρία της Γνώσης". Γνώση είναι ιδέες, βάση δεδομένων, πληροφορίες και η ανάλυσή τους. |  |
|
 | Η διαχείριση της γνώσης στο σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον Κεκές, Ιωάννης Ι. Ατραπός 2007
Με δεδομένο ότι στις σημερινές συνθήκες άτομα και οργανισμοί είναι αναγκασμένοι να ζουν σ' ένα περιβάλλον αβέβαιο και πολύπλοκο, είναι πραγματικά δύσκολο να προβλέψει κανείς τις μεταβολές που μπορούν να υπάρξουν ακόμη και σ' ένα βραχυπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα, ώστε να ενισχύσουν ό,τι θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως "επιβιωτική μάθηση". |
|
|
 | Ο πλατωνικός παράδεισος του Αϊνστάιν Casti, John L. Τραυλός 2004
1946: H απαρχή της εποχής των υπολογιστών. Τα πιο λαμπρά μυαλά της επιστήμης του 20ού αιώνα συγκεντρώνονται στο αναγνωρισμένου κύρους Ινστιτούτο Ανώτερων Μελετών του Πρίνστον, στο |
|
The Enterprise of Knowledge Tomkinson, John L. Anagnosis 2004
This revised and partially restructured second edition of what was a pioneering text combines the best of the old with extensive new material to bring it up to date with contemporary affairs. |  |
|
|
Η μέθοδος Morin, Edgar, 1921- Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου 2001
"Η γνώση είναι το πιο αβέβαιο αντικείμενο της φιλοσοφικής γνώσης και το πιο άγνωστο αντικείμενο της επιστημονικής γνώσης. |  |
|
|