Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [600] Εφαρμοσμένες επιστήμες
     [650] Διοίκηση και οργάνωση. Βοηθητικές υπηρεσίες
       [658] Διοίκηση και οργάνωση
         [658.8] Μάρκετινγκ
          
  [658.803] Μάρκετινγκ - Εγκυκλοπαίδειες και λεξικά (2)
            
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων και τροφίμων
Sirieix, Lucier
Προπομπός 2019

To βιβλίο αυτό είναι αποτέλεσμα της διαπίστωσης ότι τα προϊόντα διατροφής βρίσκονται στο επίκεντρο των ενεργειών του μάρκετινγκ, χωρίς ωστόσο να έχουν τη θέση που τους αξίζει στις βιβλιοθήκες.

 
Σύγχρονο μάνατζμεντ
Συλλογικό έργο
Μπένου Ε. 2019
Σύγχρονο marketing
Κυριαζόπουλος, Παναγιώτης Γ.
Μπένου Ε. 2019
 
Μάρκετινγκ
Βλάχβεη, Ασπασία
Μπένου Ε. 2019
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Βλαχοπούλου, Μάρω
Rosili 2019

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδώννα καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν την εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του ΨΜ.

 
Airbnb
Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν.
Σταμούλη Α.Ε. 2019

Για να διαβάζετε αυτές τις γραμμές είτε είστε ενεργοί οικοδεσπότες της Airbnb είτε σχεδιάζετε να δραστηριοποιηθείτε στο χώρο.

SWOT Analysis
Μαντικός, Μιχαήλ Β.
Εκδόσεις iWrite.gr 2019

Αυτοί είπαν:

Τι θέλεις, να επιτύχεις ή να αποτύχεις;
Για να πετύχεις, η απάντηση είναι στόχοι.
Πώς θα ενεργήσεις για να πετύχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα;
Η απάντηση είναι στρατηγική.

 
Οινεμπόριο
Τσακίρης, Αργύρης Ν.
Ψύχαλος 2019

Το πρώτο βιβλίο στην ελληνική αγορά για το εμπόριο οίνου και το τρόπο λειτουργίας του κλάδου.

Καλύπτει θέματα που αφορούν το κόστος παραγωγής, το μάρκετινκ, το λογιστήριο, τις σύγχρονες μεθόδους διανομής, την ποιότητα, τη συμπεριφορά του καταναλωτή κ.

Κατανοώντας τις πωλήσεις
Νικολέττη - Μορφίτου, Λία
Επίκεντρο 2019

Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αναπτυχθεί χωρίς τη συμβολή αποτελεσματικών πωλητών. Η κατανόηση της επαγγελματικής ικανότητας πώλησης είναι, επομένως, ένα από τα πιο αξιόλογα προσόντα όχι μόνο για πωλητές πρώτης γραμμής αλλά και για όποιο άτομο του οποίου το επάγγελμα επηρεάζει το πιο σημαντικό στοιχείο μιας εταιρίας - τους πελάτες της.

 
Πωλήσεις για ειδικούς... και μη
Ζαΐρης, Αντώνης Γ.
Κριτική 2019

Σημαίνει αλλαγή στο υφιστάμενο statusquo των πωλήσεων; Σημαίνει τη ριζική, καταλυτική αλλαγή του τρόπου πωλήσεων και της υπάρχουσας συμπεριφοράς των πωλητών στην αγορά.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)