Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [300] Κοινωνικές επιστήμες
     [370] Εκπαίδευση. Παιδαγωγική
       [370] Εκπαίδευση
         [370.7] Εκπαίδευση - Αμερική
           [370.71] Εκπαίδευση εκπαιδευτικών
            
 
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, επαγγελματική ανάπτυξη και διαμορφωτική αξιολόγηση του έργου τους
Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.
Γρηγόρη 2019

Το βιβλίο αυτό εξετάζει, στη συνάρτησή τους, α) την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, β) την επαγγελματική μάθηση και ανάπτυξή τους και γ) τη διαμορφωτική αξιολόγηση του έργου τους, οι οποίες είναι σημαντικές εκπαιδευτικές παράμετροι και σχετίζονται άμεσα με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και, επομένως,αφορούν σαφώς τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και την κοινωνία.

 
Η επιμόρφωση των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την αποτελεσματικότητα των σχολείων
Γκούσκος, Κωνσταντίνος
Οσελότος 2018
Κριτήριο αξιολόγησης των γνώσεων για τον γραπτό λόγο
Τάφα, Ευφημία
Πεδίο 2017

Το "Κριτήριο Αξιολόγησης των Γνώσεων για τον Γραπτό Λόγο" είναι ένα εξειδικευµένο εργαλείο το οποίο βοηθά τους/τις εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς να παρατηρούν και να καταγράφουν µε έγκυρο και αξιόπιστο τρόπο τι γνωρίζουν τα παιδιά ηλικίας 4 έως 7 ετών για τις έννοιες και τους κανόνες που διέπουν τον γραπτό λόγο.

 
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Βαλιαντή, Σταυρούλα
Πεδίο 2017

Στον σύγχρονο, πλουραλιστικό και πολυποίκιλο κόσμο, η διαφοροποίηση της διδασκαλίας αποτελεί ίσως την πιο ρεαλιστική πρόταση για τη διασφάλιση της ισότητας των εκπαιδευτικών ευκαιριών.

Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση
Κωνσταντίνου, Χαράλαμπος Ι.
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2017

Η παρούσα μελέτη έχει ως κεντρικά θέματα διερεύνησης την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, του εκπαιδευτικού και του μαθητή.

 
Διερεύνηση του θεσμού του Μέντορα
Συλλογικό έργο
Γρηγόρη 2017

Το ανά χείρας βιβλίο αποτελεί τη συνέχεια Διεθνούς Συμποσίου, το οποίο συνδιοργανώθηκε από το Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Κολλέγιο Αθηνών και Κολλέγιο Ψυχικού) και τη Μονάδα Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Campus του Κολλεγίου, στις 16 Απριλίου 2016.

Η αξιολόγηση στην τάξη του νηπιαγωγείου
Ρεκαλίδου, Γαλήνη
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2016

Σήμερα, η αξιολόγηση στην τάξη του ελληνικού νηπιαγωγείου φέρνει τους εν ενεργεία και τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς αντιμέτωπους με σημαντικά και ουσιαστικά ερωτήματα στα οποία καλούνται να απαντήσουν τόσο στο επίπεδο της θεωρητικής εκπαίδευσής τους όσο και στο αντίστοιχο των εφαρμογών στην τάξη.

 
Εξ αποστάσεως επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με τη χρήση προηγμένων μαθησιακών τεχνολογιών διαδικτύου (e-Learning)
Συλλογικό έργο
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2016

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, καθώς υπό προϋποθέσεις μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην άρση πολλών εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, ως ενήλικοι εκπαιδευόμενοι, διασφαλίζοντας ευελιξία στον χώρο, τον χρόνο και τον ρυθμό της μάθησης.

Ξένες γλώσσες στην ελληνική εκπαίδευση
Αντωνίου, Χρήστος Η.
Ζυγός 2016

Στο βιβλίο αυτό διερευνάται για πρώτη φορά στην ελληνική βιβλιογραφία σε ενιαία μορφή και συστηματικά το θέμα της ένταξης των Ξένων Γλωσσών στην ελληνική εκπαίδευση και της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών των Ξένων Γλωσσών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης υπό το πρίσμα της επίσημης ξενόγλωσσης εκπαιδευτικής πολιτικής στην Ελλάδα από το 1834-2010.

 
Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο

Γρηγόρη 2016

Τα τριάντα κείμενα του βιβλίου με τίτλο εντάσσονται σε τρία βασικά μέρη της επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζεται στο σχολείο (school based): Μέθοδοι, Πρακτικές σχολείων, Πολιτικές.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)