Η υπηρεσία διατίθεται εξ ολοκλήρου από τις υποδομές νέφους του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Αρχική Σελίδα | Ιστορικό | Υπηρεσίες και Προϊόντα | Διαφημιστείτε | Επικοινωνία Αναζήτηση:
 
English Ελληνικά
  Έχετε κάποιο σχόλιο; Πείτε μας τη γνώμη σας...
  Θεματική αναζήτηση
...................................
Τα βιβλία του μήνα
...................................
Νέες κυκλοφορίες
...................................
Λογοτεχνικά βραβεία
...................................
Eκδηλώσεις για το βιβλίο
σε όλη την Ελλάδα

...................................
Στατιστικά της Ελληνικής Βιβλιοπαραγωγής 2011


 

θεματική αναζήτηση

[DDC]
     [300] Κοινωνικές επιστήμες
     [370] Εκπαίδευση. Παιδαγωγική
       [370] Εκπαίδευση
         [370.7] Εκπαίδευση - Αμερική
           [370.71] Εκπαίδευση εκπαιδευτικών
            
 
 

Για εξαντλητική παρουσίαση των βιβλίων της κατηγορίας πιέστε εδώ ...

Παιδαγωγικά τμήματα και το μέλλον τους
Συλλογικό έργο
Γρηγόρη 2020

Το συλλογικό αυτό έργο έχει σημείο αναφοράς τις εισηγήσεις του Επιστημονικού Συνεδρίου με τίτλο Εκπαίδευση εκπαιδευτικών: προκλήσεις και προοπτικές σε έναν κόσμο που αλλάζει το οποίο διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στις 23 και 24 Ιουνίου 2018, στη Ρόδο.

 
Τρόποι μάθησης και συμπερίληψη
Reid, Gavin
Παρισιάνου Α.Ε. 2019

Μέσα από τη σημαντική εμπειρία του ως δάσκαλος, εκπαιδευτικός ψυχολόγος, ανώτερος λέκτορας και συγγραφέας, ο Gavin Reid σας παρουσιάζει πώς να αξιολογείτε τους διαφορετικούς τρόπους μάθησης των μαθητών και πώς να διανθίζετε τον δικό σας τρόπο μάθησης, για να κερδίσετε όλους τους μαθητές, ακόμη και τους δυσαρεστημένους ή όσους αντιμετωπίζουν μαθησιακά προβλήματα.

Η νευροεπιστήμη στην εκπαίδευση
Lyman, Linda L.
Εκδοτικός Όμιλος Ίων 2019

Το βιβλίο περιλαμβάνει μερικά από τα ευρήματα της νευροεπιστήμης που έχουν σχέση με τη μάθηση στη σχολική τάξη και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης που ασκούν ηγεσία προσανατολισμένη στη μάθηση.

 
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, επαγγελματική ανάπτυξη και διαμορφωτική αξιολόγηση του έργου τους
Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.
Γρηγόρη 2019

Το βιβλίο αυτό εξετάζει, στη συνάρτησή τους, α) την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, β) την επαγγελματική μάθηση και ανάπτυξή τους και γ) τη διαμορφωτική αξιολόγηση του έργου τους, οι οποίες είναι σημαντικές εκπαιδευτικές παράμετροι και σχετίζονται άμεσα με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και, επομένως,αφορούν σαφώς τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και την κοινωνία.

Ο πρόεδρος τμήματος ανώτατης εκπαίδευσης
Κρομμύδα, Ελένη
Αφοί Κυριακίδη Εκδόσεις Α.Ε. 2019

Η ανά χείρας θεωρητική και ερευνητική μελέτη πραγματεύεται ένα επίκαιρο και συνάμα πολύ ενδιαφέρον και ξεχωριστό εκπαιδευτικό ζήτημα που σχετίζεται με τον Πρόεδρο Πανεπιστημιακού Τμήματος και το έργο του γενικά.

 
Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα
Χατζηδήμου, Κωνσταντίνος Δ.
Αφοί Κυριακίδη Εκδόσεις Α.Ε. 2019

Αποτελεί κοινό τόπο ότι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το μορφωτικό, πολιτισμικό, κοινωνικό, επαγγελματικό και οικονομικό επίπεδο των εκπαιδευτικών και μέσω αυτών και των μελών της κοινωνίας εν γένει, καθώς η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης βρίσκεται σε συνάρτηση (και) με την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών.

Η επιμόρφωση των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την αποτελεσματικότητα των σχολείων
Γκούσκος, Κωνσταντίνος
Οσελότος 2018
 
Κριτήριο αξιολόγησης των γνώσεων για τον γραπτό λόγο
Τάφα, Ευφημία
Πεδίο 2017

Το "Κριτήριο Αξιολόγησης των Γνώσεων για τον Γραπτό Λόγο" είναι ένα εξειδικευµένο εργαλείο το οποίο βοηθά τους/τις εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς να παρατηρούν και να καταγράφουν µε έγκυρο και αξιόπιστο τρόπο τι γνωρίζουν τα παιδιά ηλικίας 4 έως 7 ετών για τις έννοιες και τους κανόνες που διέπουν τον γραπτό λόγο.

Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Βαλιαντή, Σταυρούλα
Πεδίο 2017

Στον σύγχρονο, πλουραλιστικό και πολυποίκιλο κόσμο, η διαφοροποίηση της διδασκαλίας αποτελεί ίσως την πιο ρεαλιστική πρόταση για τη διασφάλιση της ισότητας των εκπαιδευτικών ευκαιριών.

 
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση
Κωνσταντίνου, Χαράλαμπος Ι.
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2017

Η παρούσα μελέτη έχει ως κεντρικά θέματα διερεύνησης την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, του εκπαιδευτικού και του μαθητή.


               Buchhandel   Bowker   Electre  Informazioni Editoriali   Micronet  Nielsen Book Data
.:BiblioNet ©2000-2012    .:Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Karamella:digid    .:Κατασκευή Ιστοσελίδας: Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ)