Βιβλίο
Ενάντια στα φαινόμενα
Για μια επιστημολογική προσέγγιση της διδακτικής των κοινωνικών επιστημών

Γεράσιμος Κουζέλης
Αθήνα
Νήσος
Αριθμός Έκδοσης: 1
2005
σ. 140
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-8392-24-3
Τετράδια 14
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 18.35€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 17-01-2006)
Περίληψη:

Τι σημαίνει γνώση τελικά; Πώς μαθαίνουμε κάτι καινούργιο; Μαθαίνουμε ή (αυτο)διδασκόμαστε; Είναι η προηγούμενη γνώση προϋπόθεση της μάθησης ή η άγνοια; Τι ρόλο παίζει στη διδασκαλία η έκπληξη και το ενδιαφέρον; Πώς πρέπει ένας συγγραφέας να παρουσιάζει τη δουλειά του, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να παρακολουθήσουν την επιχειρηματολογία τους; Τι σημαίνει απλοποίηση ενός επιστημονικού αντικειμένου; Γιατί οι κοινωνικές επιστήμες είναι αντικείμενα αγωγής στο σχολείο; Μαθαίνουμε από την κοινωνική μας ζωή και πώς; Ποια από τις διαθέσιμες θεωρίες των κοινωνικών επιστημών θα έπρεπε να διδάσκεται στο σχολείο; Πώς οργανώνεται μια εισαγωγή στις κοινωνικές επιστήμες;
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα στα οποία επιδιώκει να δώσει απάντηση ο παρών τόμος.