Βιβλίο
Εισαγωγή στον τουρισμό
Το τουριστικό μάνατζμεντ στον 21ο αιώνα

Stephen J. Page
Επιμέλεια: Θωμάς Μαυροδόντης
Μετάφραση: Γιάννα Αθανασίου
Μετάφραση: Θανάσης Αθανασίου
Αθήνα
Εκδόσεις Παπαζήση
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 460
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-02-1985-2
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Tourism Management: Managing for Change
Βιβλιοθήκη Τουριστικών Επιστημών
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 33.54€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 23-02-2012)
Περίληψη:

-Ένας πλήρης οδηγός εισαγωγής στα βασικά ζητήματα για όλους όσους αρχίζουν τουριστικές σπουδές.
-Ολοκληρωμένη διαπραγμάτευση που αντανακλά τα περιεχόμενα προγραμμάτων τουριστικών σπουδών.
-Περιεκτικός δικτυακός τόπος που παρέχει πρόσθετο υλικό και συνδέσεις για περαιτέρω μελέτη.
Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί μια πλήρη σύνθεση του τουρισμού, από τις απαρχές του μέχρι τις σημαντικές επιπτώσεις που έχει στην σημερινή παγκόσμια κοινότητα, το περιβάλλον και την οικονομία. Προκλητικό και διεγερτικό, αμφισβητεί τη συμβατική λογική και δημιουργεί στοχασμούς, σκέψεις και συζητήσεις, με τη χρησιμοποίηση παραδειγμάτων απ' όλο τον κόσμο και μελετών περίπτωσης, όπως είναι οι επιπτώσεις των γεγονότων της 9ης Σεπτεμβρίου 2001 και της τρομοκρατικής επίθεσης στο Μπαλί.
Το βιβλίο καλύπτει βασικά θέματα του τουρισμού παρουσιάζοντας:
-Την ανάπτυξη του τουρισμού
-Την τουριστική προσφορά και ζήτηση
-Τους εμπλεκόμενους τομείς: μεταφορές, διαμονή, θέλγητρα, κυβέρνηση
-Το μέλλον του τουρισμού. [...]