Βιβλίο
Διδακτικές προσεγγίσεις στα φιλολογικά μαθήματα
Θεωρία και πράξη

Επιμέλεια: Αιμιλία Βλαχογιάννη
Συλλογικό έργο
Αναστασία Βαραγγούλη
Αιμιλία Βλαχογιάννη
Ιωάννα Δεκατρή
Χάρης Κουτελάκης
Έλενα Μίντση
Κωνσταντίνος Μπάλας
Αναστασία Πατούνα
Βασίλης Τσάφος
Κωνσταντίνα Τσενέ
Σοφία Χατζηδημητρίου
Χρύσα Χρονοπούλου
Αθήνα
Τυπωθήτω
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 255
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-402-275-5
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 14.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-07-2011)
Περίληψη:

Σε αυτό το βιβλίο διατυπώνεται μία σύνθεση από θεμελιώδεις θεωρητικές παραδοχές που καθοδηγούν τα διδακτικά βήματα του διδάσκοντα κατά την οργάνωση και το σχεδιασμό μιας ωριαίας αποτελεσματικής διδασκαλίας με παραδείγματα από όλα τα φιλολογικά μαθήματα. Ο διδάσκων θα ανιχνεύσει στα δεδομένα τις αιτιακές ή τις λειτουργικές σχέσεις που τα διέπουν (προσδιορισμούς, αίτια, αντιστοιχίες, προϋποθέσεις, αλληλεπιδράσεις κλπ.), τις συμβολικές ή νοηματικές σχέσεις (συνοχή, δομική συνάφεια, υφολογικές αναλογίες, συνδέσεις κλπ.), τις μορφολογικές σχέσεις, όπως και θα οργανώσει την προσφορά του νέου αντικειμένου, αφομοιώνοντας το θεωρητικό στοχασμό ώστε να επιτύχει τον καλύτερο συνδυασμό μεθόδου, περιεχομένου και μαθητών και να προβεί στην πράξη. Ο επιδιωκόμενος στόχος του βιβλίου είναι να καταστήσει τον εκπαιδευτικό των φιλολογικών μαθημάτων ικανό να διεξάγει συνεχή διάλογο τόσο με το μορφωτικό αγαθό όσο και με το μαθητή: να είναι "επιστήμων γητευτής".