Βιβλίο
Ένα σχολείο μαθαίνει
Η αυτοαξιολόγηση και η ανάπτυξη ενός σχολείου στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος Carpe Vitam. Leadership for Learning

Συλλογικό έργο
Θανάσης Σταμάτης
Σταυρούλα Καίσαρη
Μαρία Φακίτσα
Λούλα Βαλμά
Χριστίνα Ντεγιάννη
Σοφία Σκόρδου
Δήμητρα Σοϊμοίρη
Φάνης Χαλκιάς
Κική Δεμερτζή
Γιώργος Μπαγάκης
Σοφία Γεωργιάδου
Λευκή Μπινιάρη
Λάμπρος Σκουτίδας
Παύλος Κοσμίδης
Μαριάννα Τσεμπερλίδου
Επιμέλεια: Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Γιώργος Μπαγάκης
Επιμέλεια: Κική Δεμερτζή
Επιμέλεια: Θανάσης Σταμάτης
Αθήνα
Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 290
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-14-1424-9
Εκπαιδευτικά Βιβλία
Σημειώσεις: Προλεγόμενα: John MacBeath, Καθηγητής Πανεπιστημίου του Cambridge· Αλέξης Δημαράς, Ιστορικός Εκπαίδευσης.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 14.27€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 12-09-2007)
Περίληψη:

Τα κείμενα του βιβλίου προέκυψαν από το ενδιαφέρον εγχείρημα της ειρηνικής συμμετοχής στο τετραετές διεθνές πρόγραμμα Carpe Vitam, Leadership for Learning, το οποίο συντονίστηκε, σε διεθνές επίπεδο, από τον John MacBeath και το Πανεπιστήμιο του Cambridge. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 7 χώρες (Αγγλία, Αυστραλία, Αυστρία, Δανία, Ελλάδα, Η.Π.Α., Νορβηγία), 8 πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα καθώς και 24 σχολεία.

Στο βιβλίο περιγράφεται η τετραετής περιπλάνηση των εκπαιδευτικών ενός σχολείου μαζί με ερευνητές που προσπάθησαν να εμβαθύνουν στην πράξη μέσα από την εκπαιδευτική τους καθημερινότητα σε θεμελιώδεις έννοιες, όπως η μάθηση, η εκπαιδευτική ηγεσία και η μεταξύ τους σχέση. Μέσα από την προσπάθεια τους αυτή, όπως καταγράφεται στο βιβλίο, αναδύονται βιώματα, πρακτικές, μεθοδολογικά εργαλεία φιλικά προς τους εκπαιδευτικούς, τρόποι υποστήριξης, θεωρητικές και μεθοδολογικές κατευθύνσεις ανάπτυξης του σχολείου καθώς και μια επίκαιρη συζήτηση για τις εκπαιδευτικές αλλαγές στην Ελλάδα.