Βιβλίο
Είκοσι οκτώ ημέρες
Προεκλογική περίοδος: Πολιτική διαφήμιση και ειδησεογραφία: Μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα

Γιάννης Τσίρμπας
Ευθύνη Σειράς: Ηλίας Κατσούλης
Αθήνα
Εκδόσεις Παπαζήση
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 330
Σχήμα: 20χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-02-2118-3
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Κοινωνιολογίας
Σημειώσεις: Πρόλογος: Βασιλική Γεωργιάδου.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 18.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 04-10-2007)
Περίληψη:

Πώς διαμορφώνεται και από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η προεκλογική επικοινωνία των ελληνικών κομμάτων εξουσίας;
Τι ρόλο διαδραματίζει το επίπεδο του εκλογικού ανταγωνισμού και η θεσμική θέση των κομμάτων όταν κατέρχονται στις εκλογές;
Ποια είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του ελληνικού συστήματος πολιτικής επικοινωνίας; Πρόσωπα ή κόμματα; Θέματα ή εικόνα; Ιδεολογία ή διαχείριση; Λογική, συναίσθημα ή ηθική;
Κατά πόσο και με ποιο τρόπο τα κόμματα επηρεάζουν τη διάταξη της ειδησεογραφικής θεματολογίας προεκλογικά; Υπάρχει κομματική προκατάληψη στις τηλεοπτικές ειδήσεις;
Πρόκειται για μερικά από τα ερωτήματα στα οποία απαντά το παρόν βιβλίο, μέσω της ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου περίπου 3.500 ειδησεογραφικών τίτλων και 100 τηλεοπτικών πολιτικών διαφημίσεων, κατά τις τελευταίες είκοσι οκτώ ημέρες των πιο πρόσφατων προεκλογικών περιόδων στην Ελλάδα: Της "κλασικής" αναμέτρησης του 2000 και της "μάχης των δύο αντιπολιτεύσεων" του 2004.