Βιβλίο
Αποτελεσματική επικοινωνία στις σύγχρονες επιχειρήσεις

Συλλογικό έργο
Bonnye E. Stuart
Marilyn S. Sarow
Laurence Stuart
Μετάφραση: Ελεάννα Αντώνογλου
Επιμέλεια: Βασίλης Ν. Κέφης
Αθήνα
Κριτική
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 418
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-218-603-9
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Integrated Business Communication in a Global Marketplace
Επιστημονική Βιβλιοθήκη
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 36.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 09-02-2011)
Περίληψη:

Η επικοινωνία έχει ιδιαίτερη σημασία για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, τη λειτουργία των ομάδων και την ηγεσία. Το βιβλίο προωθεί μια διεπιστημονική προσέγγιση της επικοινωνίας μέσω συνεργατικών διδακτικών διαδικασιών. Οι συγγραφείς παρουσιάζουν τις τελευταίες θεωρητικές εξελίξεις, μαζί με πρακτικά παραδείγματα και ερμηνείες διάφορων τρόπων επιχειρηματικής επικοινωνίας, καλύπτοντας όλες τις βασικές έννοιες.

Τα θέματα εξετάζονται από τη σκοπιά του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ, των δημοσίων σχέσεων, της προώθησης και της επιχειρησιακής επικοινωνίας. Αναλύεται ακόμη ο ρόλος των νέων μέσων ενημέρωσης, της πλαισίωσης, της διάχυσης της καινοτομίας και των πολιτισμικών διαφορών.