Βιβλίο
Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010
Αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του Manager

Συλλογικό έργο
Efraim Turban
David King
Jae Lee
Ting - Peng Liang
Deborrah C. Turban
Μετάφραση: Γιάννης Β. Σαμαράς
Αθήνα
Γκιούρδας Μ.
Αριθμός Έκδοσης: 1
2010
σ. 784
Σχήμα: 28χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-512-605-6
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Electronic Commerce 2010: A Managerial Perspective
Σημειώσεις: Με συνεισφορές των: Judy Lang, Christy Cheung, Linda Lai, Carol Pollard.
Κυκλοφορεί
Τιμή: 65.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 14-04-2011)
Περίληψη:

Το βιβλίο περιλαμβάνει τα εξής θέματα:

- Επισκόπηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου -Ηλεκτρονικές Θέσεις Αγορών: Μηχανισμοί, Εργαλεία και Επιπτώσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
- Λιανικές Πωλήσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Προϊόντα και Υπηρεσίες - Συμπεριφορά Καταναλωτή, Μάρκετινγκ στο Internet και Διαφήμιση.
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β -Αλυσίδες Ηλεκτρονικών Προμηθειών, Συνεργατικό Εμπόριο και Εταιρικές Ηλεκτρονικές Πύλες.
- Καινοτόμα Συστήματα ΗΕ: Από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ηλεκτρονική Εκμάθηση και σε ΗΕ Καταναλωτή με Καταναλωτή - Κινητή Υπολογιστική και Εμπόριο και Διεισδυτική Υπολογιστική - Το Περιβάλλον Web 2.0 και τα Κοινωνικά Δίκτυα.
- Απάτες στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ασφάλεια Ηλεκτρονικού Εμπορίου -Συστήματα Ηλεκτρονικών Πληρωμών - Εκπλήρωση Παραγγελιών Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Άλλες Υπηρεσίες Υποστήριξης.
- Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ - Οικονομικά Στοιχεία και Αιτιολόγηση του ΗΕ - Έναρξη μιας Επιτυχημένης Ηλεκτρονικής Επιχείρησης και Έργων ΗΕ - Νομικές, Ηθικές Επιπτώσεις του ΗΕ και Ζητήματα Συμμόρφωσης.