Βιβλίο
Γιώργος Σκούρτης
Πάτρα
Το Δόντι
2017
σ. 124
Σχήμα: 18χ15
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-9772-74-7
Κυκλοφορεί
Τιμή: 8.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 09-11-2017)
Οι παγιδευτές
Θεατρικό έργο σε 9 σκηνές
Θεατρικό έργο σε 9 σκηνές
Γιώργος Σκούρτης
Πάτρα
Το Δόντι
2017
σ. 124
Σχήμα: 18χ15
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-9772-74-7
Κυκλοφορεί
Τιμή: 8.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 09-11-2017)
Περίληψη:
"Οι Παγιδευτές" ολοκληρώνουν μια θεατρική πενταλογία του Γιώργου Σκούρτη. Τα τέσσερα πρώτα έργα (Οι Νταντάδες - Οι Μουσικοί - Οι Εκτελεστές - Οι Ηθοποιοί - Οι Παγιδευτές) έχουν παρουσιαστεί στο Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν την περίοδο 1970 - 2011.
Πρόκειται για ένα "κόρπους" πέντε θεατρικών έργων, το ένα μέσα από το άλλο, με στόχο καθε ένα να προχωράει τους χαρακτήρες, τον πολιτικό-ιδεολογικό προβληματισμό και την αισθητική της γραφής του / των προηγουμένων. Το κάθε έργο δηλαδή είναι αυθύπαρκτο, με διαφορετικό θέμα και χαρακτήρες.
Στους "Παγιδευτές" φτάνει στην κορύφωσή του το αρχικό θέμα των Νταντάδων. Εδώ η "μούμια" της Εξουσίας, αλλά και το ερωτικό αντικείμενο του πόθου, είναι το ολόγραμμα ενός ολόγυμνου και πανέμορφου κοριτσιού, το οποίο η Εξουσία προβάλλει σε όλες τις οθόνες -ιδιωτικές και δημόσιες- με στόχο να παγιδέψει μέσω του Έρωτα όποιον "τελευταίο" αντιστεκόμενο πολίτη υπάρχει και, με αυτόν τον τρόπο, να τον ανακαλύψει και να τον αφανίσει.
"Οι Παγιδευτές" ολοκληρώνουν μια θεατρική πενταλογία του Γιώργου Σκούρτη. Τα τέσσερα πρώτα έργα (Οι Νταντάδες - Οι Μουσικοί - Οι Εκτελεστές - Οι Ηθοποιοί - Οι Παγιδευτές) έχουν παρουσιαστεί στο Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν την περίοδο 1970 - 2011.
Πρόκειται για ένα "κόρπους" πέντε θεατρικών έργων, το ένα μέσα από το άλλο, με στόχο καθε ένα να προχωράει τους χαρακτήρες, τον πολιτικό-ιδεολογικό προβληματισμό και την αισθητική της γραφής του / των προηγουμένων. Το κάθε έργο δηλαδή είναι αυθύπαρκτο, με διαφορετικό θέμα και χαρακτήρες.
Στους "Παγιδευτές" φτάνει στην κορύφωσή του το αρχικό θέμα των Νταντάδων. Εδώ η "μούμια" της Εξουσίας, αλλά και το ερωτικό αντικείμενο του πόθου, είναι το ολόγραμμα ενός ολόγυμνου και πανέμορφου κοριτσιού, το οποίο η Εξουσία προβάλλει σε όλες τις οθόνες -ιδιωτικές και δημόσιες- με στόχο να παγιδέψει μέσω του Έρωτα όποιον "τελευταίο" αντιστεκόμενο πολίτη υπάρχει και, με αυτόν τον τρόπο, να τον ανακαλύψει και να τον αφανίσει.