Βιβλίο
Συλλογικό έργο
Gary A. Davis
Sylvia B. Rimm
Del Siegle
Επιμέλεια: Α. - Σ. Αντωνίου
Επιμέλεια: Μ. Παπαδάτου-Παστού
Επιμέλεια: Σ. Πολυχρονοπούλου
Αθήνα
Παρισιάνου Α.Ε.
2018
σ. 668
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-583-094-6
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Education of the Gifted and Talented, 6th edition
Κυκλοφορεί
Τιμή: 45.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 15-07-2019)
Εκπαίδευση χαρισματικών παιδιών
Συλλογικό έργο
Gary A. Davis
Sylvia B. Rimm
Del Siegle
Επιμέλεια: Α. - Σ. Αντωνίου
Επιμέλεια: Μ. Παπαδάτου-Παστού
Επιμέλεια: Σ. Πολυχρονοπούλου
Αθήνα
Παρισιάνου Α.Ε.
2018
σ. 668
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-583-094-6
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Education of the Gifted and Talented, 6th edition
Κυκλοφορεί
Τιμή: 45.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 15-07-2019)
Περίληψη:
Το σύγγραμμα "Εκπαίδευση Χαρισματικών Παιδιών" παρέχει προγράμματα ικανά να ανταποκριθούν στις ψυχολογικές, κοινωνικές, εκπαιδευτικές και επαγγελματικές ανάγκες των χαρισματικών ανθρώπων.
- Βοηθά τους μαθητές στη λήψη αποφάσεων που αφορούν σε έξυπνες επιλογές, στην ανεξάρτητη μάθηση, στην επίλυση προβλημάτων και στην αυτοπροκαλούμενη δράση.
- Ενισχύει τις ικανότητες και τις δεξιότητες στην επίλυση προβλημάτων, στη δημιουργική σκέψη, στην επικοινωνία, στην ανεξάρτητη μελέτη και έρευνα.
- Ενδυναμώνει τα ενδιαφέροντα του ατόμου.
- Φέρνει κοντά τους ικανούς μαθητές για υποστήριξη και πνευματική διέγερση.
- Μεγιστοποιεί τη μάθηση και την ανάπτυξη του ατόμου - παράλληλα συρρικνώνει την ανία, τη σύγχυση και την απογοήτευση.
Εν κατακλείδι, βοηθά τους χαρισματικούς μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη δυναμική που έχουν και τη συνεισφορά τους σε επίπεδο ατόμου και κοινωνίας.
Το σύγγραμμα "Εκπαίδευση Χαρισματικών Παιδιών" παρέχει προγράμματα ικανά να ανταποκριθούν στις ψυχολογικές, κοινωνικές, εκπαιδευτικές και επαγγελματικές ανάγκες των χαρισματικών ανθρώπων.
- Βοηθά τους μαθητές στη λήψη αποφάσεων που αφορούν σε έξυπνες επιλογές, στην ανεξάρτητη μάθηση, στην επίλυση προβλημάτων και στην αυτοπροκαλούμενη δράση.
- Ενισχύει τις ικανότητες και τις δεξιότητες στην επίλυση προβλημάτων, στη δημιουργική σκέψη, στην επικοινωνία, στην ανεξάρτητη μελέτη και έρευνα.
- Ενδυναμώνει τα ενδιαφέροντα του ατόμου.
- Φέρνει κοντά τους ικανούς μαθητές για υποστήριξη και πνευματική διέγερση.
- Μεγιστοποιεί τη μάθηση και την ανάπτυξη του ατόμου - παράλληλα συρρικνώνει την ανία, τη σύγχυση και την απογοήτευση.
Εν κατακλείδι, βοηθά τους χαρισματικούς μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη δυναμική που έχουν και τη συνεισφορά τους σε επίπεδο ατόμου και κοινωνίας.