Βιβλίο
Ηθική των ΜΜΕ


Αθήνα
Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
2004
σ. 279
Σχήμα: 21χ14
ISBN: 978-960-08-0338-9
Κυκλοφορεί
Τιμή: 20.77€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 23-06-2011)
Περίληψη:

Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι διττός. Πρώτον, να παρουσιάσει την προβληματική της κρίσης αξιοπιστίας των ΜΜΕ, όπως αυτή γίνεται αισθητή ειδικότερα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο, και της συμβολής της ευρωπαϊκής πολιτικής για τα οπτικοακουστικά μέσα στην κρίση αυτή. Δεύτερον, να διερευνήσει το μέτρο της ευθύνης των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού επαγγέλματος. Το ερώτημα που τίθεται και απαντάται είναι κατά πόσο ευθύνονται οι δημοσιογράφοι για την κρίση και αν η πιστή εφαρμογή των κανόνων ηθικής/δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, είναι δυνατό να συμβάλει στη διευθέτηση της κρίσης αυτής.