Βιβλίο
Τουριστικό μάρκετινγκ

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Αθήνα
Σταμούλη Α.Ε.
2003
σ. 319
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-351-452-7
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 22.43€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 05-12-2004)
Περίληψη:

Βιβλίο-εργαλείο που παραθέτει με τρόπο απλό και κατανοητό τις βασικές αρχές του Τουριστικού Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από την ελληνική αγορά.
Ο συγγραφέας δεν κουράζει τον αναγνώστη με ορισμούς και θεωρίες διότι προσεγγίζει το γνωστικό του αντικείμενο κυρίως από πρακτική σκοπιά.
Αποτελεί χρήσιμο βοήθημα σε επαγγελματίες και στελέχη του τουριστικού τομέα και σπουδαστές ενώ και οι καταναλωτές θα επωφεληθούν διαβάζοντάς το διότι θα κατανοήσουν καλύτερα τις στρατηγικές των τουριστικών επιχειρήσεων, και έτσι θα είναι σε θέση να κάνουν πιο ορθές επιλογές. Άλλωστε το μάρκετινγκ είναι παντού τριγύρω μας...