Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 14312
[title] => Krzysztof Kieslowski
[subtitle] => 36ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε με την ευκαιρία της αναδρομής στο έργο του Krzysztof Kieslowski που οργανώθηκε από το 36ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (3-12 Νοεμβρίου 1995), το συντονισμό της οποίας είχε ο Θρασύβουλος Γιάτσιος.
Περιέχονται τα κείμενα:
Κείμενα και συνεντεύξεις του Kieslowski
- Γιατί γυρίζω ταινίες
- Δέκα κινηματογραφικές εντολές
- Ο Kieslowski για τον Kieslowski
- Για το σενάριο
- Η δραματουργία του πραγματικού
Για τον Kieslowski
- Danusia Stok, "Εισαγωγή στον Kieslowski"
- Νίκος Κολοβός, "Ο ειρμός του τυχαίου"
- Jerzy Plazewski, "Τα μονοπάτια της εσωτερικότητας"
- Alain Masson, "Η συναλλαγή των σωμάτων στο έργο του Kieslowski"
- Επτά συνεργάτες του Kieslowski μιλούν για αυτόν
- Krzystof Piesiewicz
- Zbigniew Preisner
- Edward Klosinski
- Piotr Sobocinski
- Irene Jacob
- Juliette Binoche
- Jean - Louis Trintignant
Φιλμογραφία
Κινηματογραφικές μεγάλου μήκους
- Η ουλή. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Paulo Antonio Paranagua, "Ο τεχνοκράτης και ο κινηματογραφιστής"
- Jacques Demeure, "Συνέντευξη με τον Kieslowski"
Ερασιτέχνης κινηματογραφιστής. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Jean A. Gili, "Μια χώρα τόσο ζοφερή και τόσο θλιμμένη"
- Η τύχη. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Yuette Biro, "Μικρή γραμματική της τύχης"
Ημιαργία. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
Δίχως τέλος. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Eric Derobert, "Το φάντασμα της "Αλληλεγγύης""
Μικρή ιστορία για ένα φόνο. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Frederic Strauss, "Το όνομα του εγκλήματος"
- Michel Esteve, "Το πρόσωπο του φόνου"
Μικρή ερωτική ιστορία. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Joel Magny, "Τα παιχνίδια του έρωτα και της απόγνωσης"
- Jerome Picant, "Μια παρτίδα σκάκι"
Η διπλή ζωή της Βερόνικα. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Θωμάς Λιναράς, "La vera icon"
- Catherine Bret, "Το θέμα του διπλού στη "Διπλή ζωή της Βερόνικα"
Τρία χρώματα: Η μπλε ταινία. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
Τρία χρώματα: Η λευκή ταινία. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
Τρία χρώματα: Η κόκκινη ταινία. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Agnes Peck, "Μια ευρωπαϊκή τριλογία"
- Ελένη Μάρα, "Οι γαλάζιες αντανακλάσεις της ανθρώπινης επικοινωνίας"
- Thomas Bourguignon, "Ο κόκκινος μίτος του πεπρωμένου"
Τηλεταινίες
Υπόγεια διάβαση. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
Προσωπικό. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
Ήρεμα. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
Δεκάλογος. Ζενερίκ
Δεκάλογος 1. Ζενερίκ, σύνοψη
Δεκάλογος 2. Ζενερίκ, σύνοψη
Δεκάλογος 3. Ζενερίκ, σύνοψη
Δεκάλογος 4. Ζενερίκ, σύνοψη
Δεκάλογος 5. Ζενερίκ, σύνοψη
Δεκάλογος 6. Ζενερίκ, σύνοψη
Δεκάλογος 7. Ζενερίκ, σύνοψη
Δεκάλογος 8. Ζενερίκ, σύνοψη
Δεκάλογος 9. Ζενερίκ, σύνοψη
Δεκάλογος 10. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Νίκος Σαββάτης, "Λίγο πριν σωθούν απ' το ναυάγιο"
- Joel Magny, "Οι κανόνες του τυχαίου"
- Δέκα κείμενα για το "Δεκάλογο"
- Yann Tobin, "Ένα ή μηδέν"
- Jean - Pierre Jeancolas, "Από πού έπεσε ο νεκρός λαγός;"
- Vincent Amiel, "Μια νύχτα με την Εύα"
- Francoise Aude, "Η απουσία του ιλίγγου"
- Eric Derobert, "Η τέχνη, το τυχαίο και ο σταθεροποιητής"
- Philippe Royer, "Οράν και οράσθαι"
- Pascal Pernod, "Χαμένοι για την αθωότητα"
- Michel Sineux, "Φως και σκιά"
- Olivier Curchod, "Σε αντίθετα ρεύματα"
- Alain Masson, "Το σιβυλλικό"
Ταινίες μικρού και μεσαίου μήκους
-Το τραμ. Ζενερίκ, σύνοψη
-Το γραφείο. Ζενερίκ, σύνοψη
-Συναυλία αιτημάτων. Ζενερίκ, σύνοψη
-Η φωτογραφία. Ζενερίκ, σύνοψη
-Από την Πόλη του Λοτζ. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
-Ήμουν ένας στρατιώτης. Ζενερίκ, σύνοψη
-Εργοστάσιο. Ζενερίκ, σύνοψη
-Πριν από το ράλι. Ζενερίκ, σύνοψη
-Επωδός. Ζενερίκ, σύνοψη
-Μεταξύ Βρόκλαβ και Ζιελόνα Γκόρα. Ζενερίκ, σύνοψη
-Κανόνες ασφαλείας και υγιεινής σ' ένα ορυχείο χαλκού. Ζενερίκ, σύνοψη
-Εργάτες '71: τίποτα για μας χωρίς εμάς. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Ο χτίστης. Ζενερίκ, σύνοψη
- Ακτινογραφία. Ζενερίκ, σύνοψη
- Πρώτη αγάπη. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Βιογραφικό σημείωμα. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Νοσοκομείο. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Κλακέτα. Ζενερίκ, σύνοψη
- Η άποψη ενός νυχτοφύλακα. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Δεν ξέρω. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Επτά γυναίκες διαφορετικών ηλικιών. Ζενερίκ, σύνοψη
- Σταθμός. Ζενερίκ, σύνοψη
Σχόλιο του Kieslowski
- Κεφάλια που μιλούν. Ζενερίκ, σύνοψη
- Επτά μέρες τη βδομάδα. Ζενερίκ, σύνοψη
- Vincent Amiel, "Ένας κόσμος μη αναπαραστάσιμος"
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: Μιχάλης Δημόπουλος. Εισαγωγή: Αχιλλέας Κυριακίδης.
[lang_code] => el
[seo_url] => krzysztof-kieslowski-27677
[deleted] => 0
[category_id] => 34
[publisher_id] => 11
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 812498400
[first_publish_date] => 812498400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 3
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_14312/14312.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/02/b14312.jpg
[isbn] => 978-960-03-1430-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 263
[weight] => 1005
[dimensions] => 26x21
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 24.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1246431600
)
[1] => Array
(
[title_id] => 137684
[title] => Ο ηθοποιός ανάμεσα στη σκηνή και στην οθόνη
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Κινηματογράφος
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η υποκριτική, τέχνη που κινείται ανάμεσα στη σκηνή και στην οθόνη, αποτελεί μία από τις βασικές συνιστώσες κάθε παράστασης ή ταινίας. Ο συλλογικός αυτός τόμος περιλαμβάνει προσεγγίσεις των μεθόδων υποκριτικής και των εναλλακτικών τρόπων δουλειάς με τις/ τους ηθοποιούς, προσεγγίσεις της δημόσιας εικόνας των εγχώριων και ξένων θεατρικών και κινηματογραφικών αστέρων, καθώς και ιστορικές προσεγγίσεις των καλλιτεχνικών διαδρομών συγκεκριμένων ηθοποιών. Περιλαμβάνει επίσης μελέτες της σχέσης της υποκριτικής με συγκεκριμένους σκηνοθετικούς κώδικες. Κυρίως όμως, το βιβλίο αυτό καινοτομεί αποδίδοντας στους ηθοποιούς τον κεντρικό τους ρόλο στη δημιουργία του νοήματος και της αισθητικής των θεατρικών και κινηματογραφικών κειμένων. Στόχος του είναι να αποτελέσει μια πηγή γνώσης και έμπνευσης για ηθοποιούς, κινηματογραφιστές και θεατρανθρώπους, αλλά και για όσους ενδιαφέρονται για το θέατρο και τον κινηματογράφο.
Περιέχονται τα κείμενα:
Η υποκριτική ερμηνεία ως δημιουργός νοήματος και αισθητικής
- Γιάννης Λεοντάρης, "Σταθμοί στην περιπέτεια του προσώπου του ηθοποιού στον ελληνικό κινηματογράφο από το 1954 έως το 1974: σχέσεις ταύτισης και σχέσεις αμηχανίας με το θεατή"
- Vincent Amiel, "Το σώμα και οι χειρονομίες"
- Cynthia Baron, "Η υποκριτική μέσα από το πρίσμα της ανάλυσης κίνησης Laban"
- Παντελής Μιχελάκης, "Η υποκριτική ως μοντάζ: τρεις κινηματογραφικές διασκευές της αρχαιοελληνικής τραγωδίας"
Σχολές υποκριτικής στο θέατρο και στον κινηματογράφο
- Παναγιώτα Μήνη, "Από τον νατούρσικ στο σύστημα Στανισλάβσκι: οι απόψεις του Πουντόβκιν για τον κινηματογραφικό ηθοποιό"
- Jonathan Bignell, "Η "Μέθοδος" από τη σκηνή στην οθόνη: αναπαράσταση και αυθεντικότητα"
- Γιάννης Τζιουμάκης, "Η υποκριτική στον ανεξάρτητο αμερικανικό κινηματογράφο: η "πρακτική αισθητική" του David Mamet στην πράξη"
- Henri Schoenmakers, "Υποκριτική και (ανα)παράσταση: ιδιότητες σε θεατρικές καταστάσεις του παρόντος"
Η αμφίδρομη σχέση της δημόσιας εικόνας των κινηματογραφικών αστέρων και των ταινιών
- Paul McDonald, "Η Julia Roberts και η Έριν Μπρόκοβιτς: τα πολιτισμικά και εμπορικά παράδοξα της βραβευμένης με Όσκαρ υποκριτικής"
- Δέσποινα Κακλαμανίδου, "Η παγίδα του να παραμένεις ο εαυτός σου και ο χολιγουντιανός σταρ"
- Κωνσταντίνος Κυριάκος, "Αλίκη Βουγιουκλάκη και Τζένη Καρέζη: μια συνεξέταση της σκηνικής και κινηματογραφικής τους διαδρομής κατά τη δεκαετία 1955-65
- Λυδία Παπαδημητρίου, "Το ελληνικό μιούζικαλ της δεκαετίας του 1960 και οι σταρ Ρένα Βλαχοπούλου και Αλίκη Βουγιουκλάκη"
- Όλγα Κουρέλου, "Από τη σκηνή στην οθόνη: Η Ειρήνη Παπά ερμηνεύει τραγικούς ρόλους στον κινηματογράφο"
Έλληνες ερμηνευτές και Ελληνίδες ερμηνεύτριες στο σταυροδρόμι των τεχνών
- Ανδρέας Δημητριάδης, "Ο ηθοποιός Μιχαήλ Μιχαήλ"
- Κωνσταντίνα Ριτσάτου, "Η Ελένη Χαλκούση στο θέατρο και στον κινηματογράφο"
- Μανώλης Σειραγάκης, "Ο ηθοποιός Πέτρος Κυριακός πάνω στην οθόνη και μπροστά από αυτήν"
- Άννα Σταυρακοπούλου, "Της τέχνης τα φαρμάκια" από τον μπερντέ στην οθόνη: μια πρώτη προσέγγιση στον καραγκιοζοπαίχτη ως υποκριτή"
Υποκριτική και χωροχρόνος
- Ιουλία Πιπινιά, "Ο ηθοποιός, ο ρόλος και η ιστορία: "Δαντόν" του Andrzej Wajda"
- Ειρήνη Σταματοπούλου, "Τα πρόσωπα της κινηματογραφικής μυθοπλασίας από το γουέστερν στον κινηματογράφο τέχνης: από το χαρακτήρα του τοπίου στο τοπίο του χαρακτήρα"
Ηθοποιοί σε εναλλακτικούς δημιουργικούς ρόλους
- Gilli Bush Bailey: "Αναπαριστώντας εαυτήν: προσεγγίσεις στην έρευνα μέσω πρακτικής στην ιστορία του θεάτρου"
- Philippe Tancelin: "Για την παρουσία του ηθοποιού στο θέατρο παρέμβασης"
- Χριστίνα Kallas - Καλογεροπούλου, "Ο αυτοσχεδιασμός ως τεχνική συγγραφής σεναρίου"
- Gwenaelle Le Gras, "Το παράδοξο της ταινίας "8 femmes" (8 γυναίκες) (Francois Ozon, 2002): η υπερβολή της θεατρικότητας προς όφελος της φετιχοποίησης των γυναικών-ηθοποιών"
- Ιωάννα Αθανασάτου, "Γυναίκες ηθοποιοί τη δεκαετία του '20: κυριαρχία της ανδρικής ματιάς ή υπόσχεση χειραφέτησης;"
- Χριστίνα Αδάμου, "Υλικά σώματα - αιθέρια κίνηση: Αναπαριστώντας τις εγγενείς αντιφάσεις στις σκηνές δράσης με πρωταγωνίστριες γυναίκες"
[contents] =>
[notes] => Εισαγωγή: Χριστίνα Αδάμου.
[lang_code] => el
[seo_url] => ο-ηθοποιος-αναμεσα-στη-σκηνη-και-στην-οθονη-270441
[deleted] => 0
[category_id] => 36
[publisher_id] => 11
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1225490400
[first_publish_date] => 1225490400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_137684/137684.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/14/b137684.jpg
[isbn] => 978-960-03-4843-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 361
[weight] => 667
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 26.64
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1238403846
)
[2] => Array
(
[title_id] => 153027
[title] => Krzysztof Kieślowski
[subtitle] => Κριστόφ Κισλόφσκι: 12ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, 12-21 Μαρτίου 2010
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το 12ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης προτείνει φέτος την άγνωστη κινηματογραφική πλευρά ενός αναγνωρισμένου δεινού μυθοπλάστη. Αν το έργο του Κριστόφ Κισλόσφκι άνοιξε το δικό του καθοριστικό κεφάλαιο στο ευρωπαϊκό σινεμά στις δεκαετίες του '80 του '90, η πρώιμη περίοδος του, αποκλειστικά αφιερωμένη στα ντοκιμαντέρ, σκιαγράφησε με τα πιο ειλικρινή χρώματα το πολωνικό ανθρώπινο, κοινωνικό και πολιτικό τοπίο του '60 και του '70.
Οι ήρωες του Κισλόφσκι, πρωταγωνιστές της ίδιας της ζωής, μοιάζουν να μοιράζονται τις αγωνίες του ίδιου του δημιουργού. Ηθική προβληματική, υπαρξιακή αναζήτηση, ο φαταλισμός του αναπόφευκτου, όλα συνυφαίνονται σε έναν κινηματογραφικό ιστό που μαρτυρά μια εποχή και την ίδια στιγμή την αποκρυπτογραφεί, την διερευνά σε βάθος, την αποφλοιώνει, ανιχνεύοντας τα ουσιώδη.
Τα ντοκιμαντέρ του Κριστόφ Κισλόφσκι δεν κραυγάζουν. Ψιθυρίζουν στις αισθήσεις του θεατή παράδοξες, καταδικασμένες, αφανείς πτυχές της πραγματικότητας. Με τρόπο ρεαλιστικό και άμεσο, που σφύζει από εσωτερική δύναμη, διατρέχουν την αόρατη γραμμή που ενώνει το ατομικό με το συλλογικό, το ορατό με το αόρατο. Είτε επιχειρεί να καυτηριάσει τα κακώς κείμενα του κομμουνιστικού καθεστώτος, είτε σχολιάζει την καθημερινή ζωή, αλλά και το θάνατο, με μακάβριο, καφκικό χιούμορ, ο Κισλόφσκι διαγράφει στο είδος μια πορεία που διεκδικεί με κάθε βήμα την ιδιαίτερη καλλιτεχνική της αξία.
Απ' τους βασικούς εκπροσώπους του νέου κύματος του πολωνικού ντοκιμαντέρ, ο σκηνοθέτης δεν ακολούθησε νόρμες και κανόνες. Μπορεί η ρεαλιστική του ματιά να συγγενεύει υφολογικά με το σινεμά του Κεν Λόουτς, μπορεί οι ταινίες του να βρήκαν φορμαλιστικές συνάφειες με τον κινηματογράφο του Ρομπέρ Μπρεσόν, ο Κισλόφσκι όμως κατέθεσε ένα έργο έντονα προσωπικό, που σφραγίστηκε με την ιδιότυπη γραφή του. Ένα έργο έντονων συγκρούσεων και αντιθέσεων, σμιλεμένο σε ένα περιβάλλον καθολικής ανατροφής και καλλιτεχνικής ανησυχίας, σ' ένα ραγδαία εξελισσόμενο ιστορικοπολιτικό γίγνεσθαι. Αυτά άλλωστε συνέθεσαν το κουκούλι μέσα στο οποίο εκκολάφθηκε το ορμητικό, διαυγές σινεμά του Κριστόφ Κισλόφκι.
Δημήτρης Εϊπίδης, καλλιτεχνικός διευθυντής Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Το 12ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης-Εικόνες του 21ου αιώνα, με την ευκαιρία του αφιερώματος στον σημαντικό πολωνό σκηνοθέτη Krzysztof Kieslowski εκδίδει δίγλωσση μονογραφία, η οποία περιλαμβάνει:
- Προλογικό σημείωμα του καλλιτεχνικού διευθυντή, Δημήτρη Εϊπίδη
- Πρωτότυπα και ανέκδοτα κείμενα από τους Δημήτρη Κερκινό, Νίκο Σαββάτη, Λευτέρη Αδαμίδη
- Αναδημοσιευμένο κείμενο του γάλλου κριτικού Vincent Amiel
- Ζενερίκ και συνόψεις των ταινιών του αφιερώματος
- Σχόλια του σκηνοθέτη
- Φιλμογραφία
- Βιογραφικό
- Φωτογραφικό υλικό
Οι ταινίες του αφιερώματος:
- Ακτινογραφία
- Από την πόλη του Λοτζ
- Επτά γυναίκες διαφορετικών ηλικιών
- Επτά μέρες τη βδομάδα
- Επωδός
- Εργάτες ‘71: Τίποτα για εμάς χωρίς εμάς / Κριστόφ Κισλόφσκι, Tomasz Zygadlo, Wοjciech Wiszniewski, Pawel Κedzierski, Tadeusz Walendowski
- Εργοστάσιο
- Η άποψη ενός νυχτοφύλακα
- Ήμουν στρατιώτης
- Κλακέτα
- Μεταξύ Βρότσλαβ και Ζελόνα Γκούρα
- Μύθος
- Νοσοκομείο
- Ο χτίστης
- Ομιλούσες κεφαλές
- Πριν από το ράλι
- Πρώτη αγάπη
- Σταθμός
[contents] =>
[notes] => Η έκδοση αυτή πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία του αφιερώματος στον Krzysztof Kieslowski που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του 12ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης-Εικόνες του 21ου αιώνα, μεταξύ 12-21 Μαρτίου 2010.
[lang_code] => el
[seo_url] => krzysztof-kieślowski-300605
[deleted] => 0
[category_id] => 34
[publisher_id] => 6760
[writter_id] => 7912
[area_id] => 74
[publish_date] => 1267394400
[first_publish_date] => 1267394400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_153027/153027.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/16/b153027.jpg
[isbn] =>
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 40
[weight] => 157
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 5.02
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1337344849
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.